Εγγύηση προϊόντων

Προκειμένου να επιστραφεί ένα προϊόν για έλεγχο/επισκευή/αντικατάσταση εντός της περιόδου εγγύησης, θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα Επιστροφές Προϊόντων και να την συμπληρώσετε αναλυτικά. Στη συνέχεια θα λάβετε σχετική ενημέρωση/οδηγίες.

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία με το τροφοδοτικό, καλώδια, και οτιδήποτε άλλο συμπεριλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία. Προϊόντα τα οποία δεν μπορούν να επισκευαστούν από το τεχνικό μας τμήμα αποστέλλονται στον κατασκευαστή για επισκευή / αντικατάσταση.

Παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν κατάλληλα και σε ασφαλή συσκευασία. Προϊόντα τα οποία επιστρέφονται σε ανεπαρκή συσκευασία δεν θα γίνουν αποδεκτά και κινδυνεύουν να ακυρωθεί η εγγύηση τους.

Κανένα προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό χωρίς να έχετε συμπληρώσει την περιγραφή του προβλήματος ή το λόγο επιστροφής και χωρίς να έχετε λάβει την αντίστοιχη ενημέρωση.

Σας ενημερώνουμε οτι για κάθε προϊόν που αγοράστηκε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ισχύει εγγύηση εντός καταστήματος. Αυτό σημαίνει οτι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα μεταφοράς για την αποστολή του, από και προς το κατάστημα μας, βαρύνουν τον πελάτη. Τα προϊόντα θα πρέπει να έχουν τους κωδικούς που έχει ορίσει ο κατασκευαστής.

Προϊόντα τα όποια έρχονται για τεχνικό έλεγχο και δεν διαπιστωθεί κανένα τεχνικό πρόβλημα, θα χρεώνονται με έξοδα τεχνικού ελέγχου.

Στοιχεία Αποστολής:

NETPC – Θ.ΠΑΓΩΝΗΣ – Γ.ΚΟΧΡΩΝΑ Ι.Ε.Π.Υ.Α. Ο.Ε.
Λ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 13 – ΠΑΛΛΗΝΗ – 15351 - ΑΤΤΙΚΗ