Κέντρο Λήψεως Σημάτων G4S

g4s

Η Netpc, ως επίσημος αντιπρόσωπος του ομίλου G4S, σας προσφέρει, μεταξύ άλλων και την υπηρεσία του Κέντρου Λήψεως Σημάτων. Εμπιστευόμαστε ένα από τα μεγαλύτερα και τεχνολογικά αρτιότερα Κέντρα Λήψης Σημάτων στην Ελλάδα, το οποίο διαθέτοντας τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό ανταποκρίνεται με επιτυχία στην αποστολή της επιτήρησης των χιλιάδων συνδεδεμένων συστημάτων πανελλαδικά και του συντονισμού όλων των προβλεπόμενων ενεργειών σε 24ωρη βάση.

Σε κάθε περίπτωση ανάγκης το έμπειρο προσωπικό των Κέντρων Λήψης Σημάτων προβαίνει στην ειδοποίηση των Αρμοδίων Αρχών και όποιων άλλων προσώπων πρέπει να ειδοποιηθούν ενώ παράλληλα παρέχει, όπου προβλέπεται, τις πρώτες συμβουλές/οδηγίες για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε κινδύνου.

Οι εξελιγμένες υπηρεσίες των Κέντρων Λήψεως Σημάτων G4S διαθέτουν:

  • Σύγχρονο εξοπλισμό και τεχνολογία αιχμής
  • Πολλαπλές τηλεφωνικές γραμμές
  • Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας ενσύρματης/ασύρματης – δικτυακής(IP) τεχνολογίας, με τα εγκατεστημένα συστήματα ασφαλείας
  • Σύστημα Διαχείρισης Σημάτων (IMS)
  • Έμπειρο & Εκπαιδευμένο Προσωπικό
  • Περισσότερα από 30.000 συνδεδεμένα συστήματα πανελλαδικά

Καθορισμένες & Πιστοποιημένες Διαδικασίες: 

• Πιστοποιημένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2008 και Υγείας & Ασφάλειας στην Εργασία OHSAS 18001 

• Καθορισμένες Διαδικασίες Λειτουργίας σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα (British Standards), προσαρμοσμένες στο νομικό, κοινωνικό και επιχειρησιακό πλαίσιο της χώρας μας. 

• Διαδικασίες Διαχείρισης Σημάτων: Σε κάθε περίπτωση ανάγκης, το έμπειρο προσωπικό προβαίνει στην ειδοποίηση των Αρμοδίων Αρχών, των εξουσιοδοτημένων προσώπων των πελατών και του περιπολικού της G4S (αν υπάρχει η υπηρεσία αυτή), ενώ παράλληλα παρέχει, όπου προβλέπεται, τις πρώτες συμβουλές/οδηγίες για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε κινδύνου. 

• Διαδικασίες Καταγραφής τηλεφωνικών συνομιλιών: Διασφάλιση και επιβεβαίωση, σε κάθε ζήτηση την επικοινωνία των χειριστών, τόσο με τις αρμόδιες αρχές όσο και με τους επιλεγμένους υπευθύνους κάθε συνδρομητή. 

• Διαδικασίες Backup: Σε καθημερινή βάση Backup του προγράμματος με το αρχείο πελατών και το ιστορικό τους αρχείο. Τα στοιχεία αυτά παραμένουν στη μνήμη και είναι στην διάθεση του πελάτη. 

Η ευρεία γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών επιτήρησης, επεξεργασίας και αντίδρασης των Κέντρων Λήψης Σημάτων, ανάλογα με την περίπτωση, περιλαμβάνει: 

  • Επιτήρηση οικιακών ή εταιρικών συστημάτων ασφαλείας 
  • Οπτική επιβεβαίωση συναγερμού για στιγμιαία διαπίστωση της επικινδυνότητας του σήματος 
  • Απομακρυσμένη, προληπτική και οπτική επιτήρηση 
  • Φυσικό και ηλεκτρονικό άνοιγμα και κλείσιμο επιχείρησης 
  • Έλεγχος καθορισμένου ωραρίου όπλισης / αφόπλισης 
  • Απομακρυσμένη τηλεμετρία και παρακολούθηση βιομηχανικών μετρήσεων και αισθητήρων 
  • Ηλεκτρονική διαχείριση κτιρίου και ελέγχου πρόσβασης 
  • Παρακολούθηση ηλικιωμένου ή ασθενή 
  • Ανίχνευση και εντοπισμός οχήματος, σκάφους ή ατόμου

Έχετε απορίες; Καλέστε μας στο 210 6033387

Η Netpc είναι πάντα δίπλα σας για ό,τι και αν χρειαστείτε!

elGreek